Saturday, October 24, 2009

Friday, October 23, 2009

haissshhhh...dah tua sgt ke..

Salamm semuaa..fuhh mmg berzaman x update kan..mcm² peristiwa dah berlaku lps raya ni..yg tu nntlah next² n3..tapi lom tau bila nak kuar..dok ada dlm draft tu jer :-D

ni nk citer psl ari ni laa..ehemm..ada org tu punye besday ari nihh..yg ke tettttt..terbalikkan saja angka haribulan ari ni..itulah usiaku..yerr..akak nyer besday daaa...

ni nak cerita hadiah yg aku dpt hari ni..

hadiah #1

hadiah ni dh dapat awal seawal ari Isnin lepas..iaituuuu..aku kena penyakit gatal²..sama pulak ngan kwn aku yg srg tuuu..habis naik bintat² kat leher, peha, kat belakang lutut ala kat pelipat tu laa..dan dkt tettttt..tpt sensitip huhuu..dah gi amek ubat..rupak²nyer sekadar bleh ilangkan gatal je..tu pon sekejap..kena gi cucuk montot gak kot pasni..adehh..aku saspek sbb mkn ciken wing masa jamuan raya opis ni..blk je rmh habis menggaruk sana sini..:-((

hadiah #2

tghari tadi gi Jusco..biasalah lunch hour..aku beli ler 2 kotak pewangi ambi purr car tu..dah byr semua..jenjalan..tibalah masa nk mkn..sampai kat tpt mkn baru perasan..ehh di manakah plastik brg tadi?? teruslah bergegas naik semula ke cashier..setelah menunggu beberapa minit kerana dia gi toilet x tahan lama dok kat kaunter gamaknye..jawapan yg kuharapkan amat mendukacitakan...bungkusan yg aku beli tu mmg xde kat situ..aku mmg dah amek..adoii manalah peginya..ku carik² di kawasan sekitar..tetapi hampaa..klu org jumpa pon musti dh kira hangus laa..nak taknak terpaksalah beli lain..dah ler lg sekotak tu kwn aku punye..apa nak buat labuu ganti jer laaaa:((

apekah tandanya iteww eh..dah tua bebenor ke gamaknyer aku ni..haissshhh..xtau ler..tapi apa pun aku nak pose gak pic baru amek pagi tadii..the besday girl..ooppss besday mommy hehehe..

yerr mmg korang penah tgk baju ni..baju raya ari tu tapi aku baru pakai ari nih gi opiss..dah tuaa sgt ke akak ni diknon oiii sadis tol..kenyanyukkan melampau ari ni huhu..