Friday, January 16, 2009

kita hanya mampu merancang Allah yg menentukan

wahhh..tajuk tak agakkan ;-) ye lah bersamaan post aku yg ke 100 nih..tak disangka topiknya sedemikian rupe..

smlm tghari CikTon telah ditahan di wad PUSRAWI setelah beberapa kali percubaan pergi ke hosp. kerajaan yg hanya amek darah tp tak tahan utk masukkan air ke ape ke..atas alasan wad penuh manjang..mabe betollah mcm ada salah srg kwn aku ckp..kat situu klu kita dah nazak baru depa kasik msk.. aiyaakkkk..jgnlah gitu..

skrg cikton sdg berehat² lah kat spital lak sambil dimasukkan air dan ubat..senang gak dia msk sini sbb dkt jer ngan opis aku..so tghari kang aku leh jln kaki jer gi tgk dia..keadaan ibu tak serius pon..biasalah klu kena denggi nih takde ubat cuma msk berbotol² air jer..

hopefully ibu cpt sembuh..hadiah ulangtahun perkahwinan thn ni dgn mendapat demam denggi hukhuk..itulah namanya kita hanya merancang Allah tentukan segalanyaaa..



8 comments:

azreen said...

smga mak aqish akan cepat sembuh yea.... :-)

alia said...

ya semoga mak aqish sihat

pinkiss said...

semoga cik ton cepat sembuh. amin..

dakgilachoc a.k.a nani said...

kena denggi ke kak? siannya..moga dia cepat sembuh yer...

Dee said...

semoga ur mom cepat sihat ye..

AyKay said...

we all pray for her quick recovery. insyaallah

MasNurin said...

Akak doakan mak sihat, mesti rasa resahkan dan asyik terpikir pasal mak.Sabarlah ye ini dugaan.

TiNiE said...

mudah2an ibu kak qish sihat dan sembuh segera..amin