Friday, February 12, 2010

kenapa bahh malas sajaa kenapa bahh..

pejam celik pejam celik dah nak cuti balikk..kali ni cuti raya cina plak..fuhh sungguh cpt masa berlalu..perut aku pon makin lama makin membesar..smlm scan dh dkt 20weeks..jantina lom nampak lagi..dia main nyorok² agaknye..

semakin besarnye perut semakin malaslah rasanya nak update blog..adehh..kenapa bahhh?? entahlah pembawakan agaknyer..:-p

btw korang cuti² ni gi mana..aku yg konon² x mo berjalan jauh² terpaksalah akur juga dgn permintaan somi tersayang yg ajak blk kpgnya kelate esok pagi² (yo la paginye tuu) adoilaa..kenapa bahh kali ni ku malas sajaa..kan aper jauh beb..paling koman 8 jam sdh tentu..pulak² ada anak² yg manjang soh benti petrol pump sbb nak menapau daddynya mahupun nak membuangkan hajat...kali ni ntah kenapa mmg aku malas giler nak jln jauh² ni..kalau naik ketebang xpe gak..ni naik keta adoiii..penat makkk..tapi kena blk kl semula ari selasa..sbbnya anak aku dah sekolah ari khamis tu..alahai bang oii pesal ler sek. tu x amek je cuti peristiwa kan senang..byk sek. yg cuti seminggu straight kan mggu dpn tu..

apa² pon doakanlah perjalanan kami selamat yer..mlm ni gak aku nak pack brg msk beg..make sure x yah bwk baju byk² sgt..nnt bleh bg alasan nak blk awal sbb baju dh abis ni..xleh dok lama² kat kpg..blehhhh x kasi alasan tu..huhuhu..


6 comments:

rasp said...

biasalah tu sis..
bila preggy nie ada je benda yg 'malas' nak buat...
neway, have a safe trip tau and take care!

alladiin said...

jauh tu beb... lu jgn plak masuk je keta terus mimpi...layan sembang hubby tu...

lily lotus said...

take care yer. selamat bercuti2

pinkiss said...

eh.. belijan jajan ye tin..

azreen said...

nnti ambik la gmbar ko preggy nok...mesti berseri2....

janesach said...

a'ah la qish... tak tgk pun gambo ko pregnant.... soh la adik ko tuh ambik... hehe