Monday, December 6, 2010

30 Days Quest : Day 06- Favorite super hero and why?

ngehngehhh..rasanye semua citer spiderman ni aku dah tgk..kenapa aku suka spiderman?

1. anak² saya asyik dok bukak dvd citer ni berpuluh juta kali (eh ada ke) kat rmh wpun dah gi tgk wayang..musti kena beli dvd plak utk melenjan di rmh..oleh krn itu mamy dia pon dok tgklah skali sampai tersuka lak ;-)

2. hero citer encem gak walaupun heroin dia x brp lawa..biasalah kan resam di dunia.. yg ensem dpt yg x lawa..yg x ensem dpt yg lawa mcm kes aku laa.. ehh hahaha..:-p

3. bila jadi spiderman org x nampak muka kita..wahhh best kann..org x tau muka kita ni camne..bleh ler bergayut ke sana ke mari..yihaaa..

4. kombinasi kaler suit yg dia pakai tu..sgt² menyerlahh..ohh akak suka kaler striking² ni ;-)

5. dulu selalu berangan camnelah klu ada bf spiderman ni best gak dia bwk kita terbang sambil gayut² ngan tali spidey dia tu..waahh..ternyata angan² xkan jadi kenyataan..sbb superhero ni semua penipuuu dan mengarotss belakaaa..

ngeh ngeh ngehh..


0 comments: