Sunday, December 12, 2010

30 Days Quest : Day 12- How you found out about Blog and why you made one.

sebenar²nye kan..sebelum akak ada blogspot ni..akak ada ler satu blog kat blog vox (dah tutup dah rupenye vox ni..abih harta pusaka dlm vox i dulu laa aisshh) ni.. dlm 1-2 tahun gak lah dlm tu..kat situ membelog dlm bahasa omputeh ler kengkonon..tetiba satu hari ntah mcm mana terbukak blog org yg dlm blogspot..pastu blog dia cam lawa² jer..x ingat dah gi blog sapa..yg pasti mcm teruja tgk blog org santek² yg mana tidak dpt dilakukan dlm vox tu..

maka dgn itu cinta beralih arahlah..mulai tahun 2008 terus melupakan vox yg x hapdate² (sebab sumber inspirasi dlm vox tu pon dah x membelog sgt..err..sapakah iteww..biarlah rahsia :-p) gigihlah plak akak menghapdate blogspot ngan mcm² template yg aku tukar ganti..mcm² widget plak yg dok mskkan..tapi skrg dah mcm bosan ngan template ngan widget² yg ada..mau kasik nyahhhh semua tuu..tapi bilakahh?? tungguuuu kemunculan blog terbaru menjelang thn baru..ngeh2..poyooo tol..

2 comments:

rozzygee said...

dah totop baru perasan vox dah tak de ye Aqish? *gelak*

AQisH said...

@rozzygee
tu la pasal..betapa dh berthn x bukak vox tu huhu..