Monday, December 13, 2010

teruja kejap

biasalah rutin ibu yg dok memberikan anak susu cap gantung ni..kat opis haruslah mengepam yer kwn²..selalu aku akan pam 3x sehari..pagi, tghari & ptg sebelum blk keje..

pagi tadi mcm terbanyak plak hasil tenusu yg dikeluarkan..cuba tgk gamba di bwh ;) yoyoor jer sibuk soh org tgk susu dia :p


haa ni kan almost 8.5oz..satu pencapaian tu..sbb selama ni takat 8oz jer plg byk..wpun hanya lebih 1/2 oz akak ttp berbangga ok..sbb bkn senang deknon oii hatta 1 oz sekalipun utk dikuarkan..x caya gi tanya ibu² yg dok mengepam tu..perasaan tgk hasil tenusu camne..priceless kann...spt biasalah hasil sebelah kanan lebih byk dr yg kiri..;-)

dlm aku dok teruja² ni..dpt plak msg mengatakan ibu kwn baik aku masa sekolah -Ain telah kembali ke rahmatullah..semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh mak Ain..Al Fatihah..

rasanye nak gi melawat Ain lunch hour krg..

12 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

hai!!


wah terujanye lieya...byk hasil pam hah...lieya ni pun anak ke 3 ni mmg bersemangat nak bf baby....dulu takde byk pengetahuan...tu yg tersasar tu heheeheheh

AQisH said...

lieya..sama lah kita..anak no 3 baru cukup ilmu pasal bf ni..nnt lieya try plak betapa lainnya perasaan iteww ;-)

Arissa Zoela said...

syukur alhamdulillah..good job kak qis :)

lily lotus said...

alfatihah utk arwah.

semangat betul u bf. i pun nak tumpanglah semangat u kalau ada baby baru. sekarang belum lagi..hehe

rozzygee said...

semoga usaha aqish berterusan. Sis dah tutup kilang hehe..

MY HEART said...

Wah.. baguslah bagi baby susu badan..satu usaha yang baik ^_^

salam kenal..

Dee said...

tahniah aqish..x semua org rajin nk bf ni..

AQisH said...

@Arissa Zoela
tq2 sama2 la kita eh ;)

AQisH said...

@lily lotus
dah buleh la tu..anak2 u kan semua dua2 dah besar2 ;)

AQisH said...

@rozzygee
tq sis..ye laa..kilang dh tutup xleh re open ke :p

AQisH said...

@MY HEART
salam kenal juga ;)

AQisH said...

@Dee
ye la dee..kena ada semangat kental baru leh berjaya ;)