Monday, March 21, 2011

maafkan aku blog

nk mintak maap kat blog sendiri sbb telah mengabaikannya semenjak dua menjak ni..bkn sengaja diabaikan..ini semua gara² menyudahkan keje² di ofis yg tertunggak sekian lamaaaaa nyerrr..tu pon pagi tadi sesaja pi jenguk 1-2 blog kejappp..sdhnyerrr terlupaaa nak bukak pintu ofis bos..bos dtg dia bukak sendiri..haa amekkk..kan dah kenaa..tersipu² sudahnyee..tau malu ehhh..

oklah nak sambung keje..layan blog keje x siap² jadinya..disudahi dgn gamba amoi feeling² heroin korea dgn memakai hat adik dia punyaaa ;-)



tgk tuu..bunga kenduri kawin mana lahh yg dia jumpa tuu..pinkan dkt baju yg sdh agak sendat..yerr..mamy dh lama x beli baju utk kakak..nnt dpt gaji mamy beli yerrr hehe..


12 comments:

TiNiE said...

alahai dah besar dan cantik laaa kakak sorang neh...pandai la bergaya tu, ikut sapa la taktau kekekeke

Mawar Merah said...

Hehe. Sm la MM. Kalau bw, smpi xingat keje. Kalau wt keje, smpi xingat bw.

rasp said...

keje nie neverending kat sis...
dah tu, kalo layan blog pun neverending gak hehehehe...
dah besar gegirl u sis....
gorjes & bergaya plak tu....

pinkiss said...

baju dia yang dah tak muat tu, boleh sedekah kat i tin. muat kot i pakai..

4 Kay-E said...

Ahaa.. Kadang2 kesian kat blog kita kan? Bila tak sempat nak update...
Kakak sgt cun dgn topi itu :)

AQisH said...

@TiNiE
haa ehh ikut sapaa laaa tuuu :p

AQisH said...

@Mawar Merah
yer lorr..haa ari ni baru akak ada masa nak balas komen2 semuaaa :p

AQisH said...

@rasp
ye la sis..mmg never ending story..bila dah setel yg lama yg baruuu plakk masuk..adehhh ;)

AQisH said...

@pinkiss
eh muat ke tin..sampai tang t*t*k sangkuttt..tettttt..

AQisH said...

@4 Kay-E
mmg kesian sgt..nak2nyer bila dah mekap blog lawo2 huhu..

pinkiss said...

tuttttt..

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

dah makin bulat die :)

anak dara i jugak yg keding..tsk!