Sunday, September 28, 2008

haiyaaa

aku kat rmh baru nih..kontraktor yg patut dtg smlm utk psg kitchen kabinet baru sampai ni haaa..eee..geram gak sbb patutnyer siap dh smlm..dia tak dpt dtg sbb lorinyer rosak katanya...tergendala abis planning aku nak gi soping ari nih..patutnyer gi sogo pastu nak ronda jap kat jln tar tu ker..hampeh tol lahh..bikin rosak wa nyer program..

hari aper la nak gi ni..kan aper aku nak redeem 90 hengget voucher yg aku dpt masa member sales ari tu hik2..dpt beli pakaian yg dlm2 pon ok gak..dah lama tak beli baru ni huhu..tgklah esok aku mengulau kejap ke gi sana..ajak en zaim yg dh start cuti tu ker..cantekk gak kan..

oklah aku nak gi tgk diorg ni pasang..kata amek masa 5 jam..skrg dah 1.30..adoii nampaknyer mkn bertapau lagi ler ari nih..

0 comments: