Tuesday, September 30, 2008

masih di ofis

yerr..aku masih di opis di kala org tgh sebok² buat final touch up kat rmh kan..ibuku pula sedang masak rendang di rmh tu..standard..dia kena siapkan semua awal² nih..maklumlah babah aku tu tak suka buat lambat²..mlm raya tinggal kemas rmh sket² jer..smlm adik lelaki aku dah bz tukar railing langsir..thn ni pakai rod pulakk..apa²lah dah dia yg sponsor langsir thn ni..hik² ma kaceh ler paktam..ehh..aku lak yg wish takpelah on behalf huhu..

aku nak blk awai ler ari ni..kul 12 kang nak mintak permission kat big bos nak chow chin chow..big bos aku baik..wpun dia bkn org Islam yg menyambut raya..tp dia tetap kasik angpow kat aku yayy..ma kaceh mr yong;-)

mlm ni turn aku masak..biasalah msk kuah kacang resipi ibu mertuaku..emm..sdp..ari ni nak tambah buat skali ngan sambal kelapa..sdp sehh bila nak mkn nasik impit tu letak kuah kacang letak skali sambal kelapa itewww..pehhh terangkat..sapa² oghe kelate musti tau punyer kelazatannyer kan hehe..

oklah..aku nak mengabihkan satu lagi keje kat opis nih..dpt cuppies drp
cuppylicious
td utk juadah di pagi raya..kan aper nak meriahkan meja jer sebenarnyer hehe..so dgn kesempatan ini..aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA..kepada semua pembaca blog aku ni..nampak gayanyer semakin bertambah setiap ari..hehe..ma kaceh kpd korang yg memeriahkan blog aku ni yer;-) adios..jumpa lagi mggu dpn..tata..

No comments: