Friday, October 17, 2008

birthday wish

wahhhh bunyikk cam promo jer kan hik²..ye lah ni semua gara² mimpi yg dh menjelang subuh pg td..aku termimpi dpt henpon baru..err..actually tak lah dpt pon..mcm ada org tertinggal hp dia..dah ler kaler pink lak tuuu..aku cam ckp kat org tu klu tak mo, kasik aku..aku sanggup beli huhu..

saja jer lah nak mskkan dlm ni kot²lah en zaim baca blog aku ni..bleh dia pk²kan aper hadiah nak beli utk aku next week ehek ehek..tak malukan nak mintak² lak..emm..2-3 bln lepas baru jer dpt laptop yg delay sepatutnya adiah bday last year..tp..takkan nak delay lg kot thn ni alahaii jgn ler gitu bang;-)

aku rasa cam gatal² jer tangan ni nak tukar HP jenama selain nokia lah..nak yg mcm mlm tadi aku mimpi tu ala² PDA yg bleh tgk internet & amek gambo haa itu wajib..korang rasa bleh tak tukar housing hp ni kaler pink;-)

P1i

No comments: