Monday, October 6, 2008

cerita raya

memang byk nak citer nih..tp sebelum tu tgk lah dulu dua keping gambo ni eh..sbb aku dah nak blk rmh dah..dr tadi dok d'load gambo² raya ni drp website adik aku tu huhu..nnt karang aku sambung lg citer² raya start dr sehari sebelum raya, malam raya dan di pagi raya yg agak haru biru pada kami sekeluarga..terutama ibundaku yg cepat gabra itewww hahaha..tunggguuuuuuu..

inilah gambar family aku..agak payah utk ajak diorg bergambar pada ketika ini kerana terdapat hangin yg sepoi² bahasa perancis melanda anak²ku ini..terutama anak daraku itewww..


ini plak keluarga besarku..aku ada 9 beradik..yg ada dlm nih..cuma 8 org..seperti biasa abg ngah tu tak nampak batang idong kala raya menjelma..ntahlah malas nak komen byk²;-)

3 comments:

Leila said...

Salam Aqish,

Nice family portrait there.
I hope you had a great celebration. Btw I love your site. Cantik!!!

AQisH said...

hehe..tq leila..;-)

Gukita said...

9 beradik? Samalah macam keluarga orang rumah. Big family.. Meriah bila Raya... Razali Vox