Saturday, October 11, 2008

diari Sabtu

fuhhh..ari ni bgn awal..terus mandi..baru jer lepas membedal nasik goreng + sambal tumis sardin yang maid aku msk tadi..sdp gak bleh tahan..adoii laa minggu ni hawat aku byk sgt mkn nasik ni eh..scary betol lah:-(

ari nih jadual agak pack..bermula tghari krg..janji ngan kwn nak melawat anak ofismate kitorg yg sdg sakit @ Gleanagles, Ampang...melihat keadaan si comel yg berusia 3 bulan itu..amat meruntun hati dan jiwa aku sbg seorang ibu..piluu rasanyer..anak kecil ini dijangkiti kuman di seluruh paru2nya :( aku update gambar dia blk melawat nnt..

blk dr spital ada 2 jemputan open house..biasalah bln2 raya ni kan..memula pegi area Wangsa Maju rmh ex-officemate yg masih mengingati diriku ma kaceh lah Atie;) pastu shoot ke Puchong lak rmh kwn en zaim..mlmnyer lak bkn open house..saja nak beraya kat rmh makcik aku di Ulu Langat tu..fuhh pendek kata penuhlah aktiviti ari nih..yg plg best dan selamat tak yah masak mkn free jer hahaha..

actually, ari nih bday cik ton lah..HAPPY BIRTHDAY TO U!.. hadiahh nnt lepas2 ni la ye..al maklum anakanda tgh kekeringan ni paham2 je lah lepas raya ni;-) tgh pk gak aper lah nak beli utk cikton nih..mlm ni katanya ada org dtg beraya..kengkawan sek. pondok adik aku yg bongsu tu..emm..so sori tak dpt mskkan kuah kacang..al maklum penuhlah aktiviti ari nih..tgklah klu sempat mlm nih kitorg singgah gombak..tak janji tauu..huhu..

No comments: