Wednesday, October 22, 2008

kerna kawan

rasa terpanggil lak nak tulis topik ni bila pepagi ada org ngadu perihal kwn lama yg dikenali sejak zaman sek. rendah buat hal ngan dia..kira mcm nak ignore dia lah..ckp pon ikut sedap mulot jer..perkara ini terjadi bila si kawan dia ajak join MLM tp dia ni takmo ye lah risky kan biz nih..sejak tu mcm ala² agak renggang lah hubungan mereka..so ari nih kwn aku tu dah nekad tak mo pedulikan dah kwn dia tu aper nak jadi..jadilah huhu..

emm..mmg betol sbb kwn ni membuatkan mood kita tergendala sebentar..mcm aku pagi tadi pon sebenarnyer ada tersentap sementara kerana dpt emel dr srg kwn ni..puncanya aku gak ler menggatalkan tulis ayat ala² sarcastic wpun 3 patah perkataan jer utk beritahu yg aku sebenarnyer wujud lagi dlm dunia nih..huhu..pastu dpt balasan yg agak pjg yg membuatkan ayaq mata aku bergenang gak lah..biasalah pepagi kena kontrol..kang banjir pulok opis ni huhu..

moralnya berkawanlah baik² kan..klu bleh friendship is forever..tp dulu ada srg kwn sek. aku mmg tak percaya dgn friendship forever ni..mmglah sbb dia pon carik kita time susah jer..tp aku tgk skrg ni pon dia tak senang² gak mungkin itu karmanya..

aku suka lagu korea nih wpun tak tau meaning dia..so saje lah nak letak dlm ni..FOR YOU.. u know who u r..;-)


No comments: