Tuesday, October 21, 2008

tangguhkan sajaa

camne lah aku nak diet..minggu ni jer brp byk dept yg buat open opis raya..pastu ujung minggu ni lak.. tu diaaa dah beratur undangan yg diterima..sabtu so far cuma ada satu jer..yg memeningkan aku hari ahad ni ada 4 jemputan adehh camne nak kerat² bdn nih..wahai kengkawanku tima kasih kerana sudi menjemput..aku kena ikut urutan berdasarkan jemputan terawal diterima yer..yg pasti perjumpaan dgn kengkawan sek. rendah dulu tu tak akan ku pandang ringan hehehe..

so kesimpulannya tangguhkan dulu lah program diet ni sehingga habisnyer Syawal..semoga berjaya aminn..

3 comments:

Asz said...

aqish, takyah le nk diet2 ... awk tu da elok molek je kurus kita tgk.. len la kita ni, bulat2 je...
selagi tak abis raya tak yah nk diet ... kita nyer diet pun hancus pasal open house ... hiks!!
anw, slamat berjaya dlm mendietkan diri anda

AQisH said...

aperr..?? asz sila pakai spek yer mmg klu tgk dahi ke dagu jer kurus lah lagi bwh kalu tu diaaa hahaha..sendiri mau ingat kekeke..

pinkiss said...

Aku pon ada open house sabtu ni. Ahad lak ada wedding nak kena attend. Pasal diet tu, aku rasa ko kena call off kan buat sementara waktu..