Thursday, November 20, 2008

Duhai Sahabat

aku nak jugak copy paste menda ni yg aku jumpa drp blog tangsibiru ni hehehhee..bagus sgt kata² dlm blog dia tau..wahhhh tgk..i dah promo blog u tau...:-p

Harta yang paling menguntungkan ialah sabar.
Teman yang paling akrab adalah amal.
Pengawal peribadi yang paling waspada ialah diam.
Bahasa yang paling manis adalah senyuman.
Dan ibadah yang paling indah tentunya khusyuk.

Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.Sahabat yang baik adalah seiring denganku & menjaga nama baikku ketika aku hidup dan selepas aku mati. Hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan karena aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baik dalam suka & duka.Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..”
-imam syafi’i-

6 comments:

pinkiss said...

i hv no comment to be made. im just speechless. anyway, i love this entry.

AQisH said...

and i love yr komen pinkiss;-)

chamint said...

hai...pinkiss...hai kak eti
mcm addicted lak aku baca blog korg...hahahaha
takde keje cari keje...

AQisH said...

chamint - dah addicted eh..tak dapek akak nak nolong tu doo :-p

AyKay said...

kak CT,

mekaseh la promokan TangsiBiru.
Yang baik2 tu elok2 kongsi ramai2, baru bertambah manafaat.

Kalu senang2, jenguk2 la lagi kat http://tangsibiru.blogspot.com
inilah skit2 utk peringatan diri n sesapa yg baca, namapun bersaudara seagama, kena ingat2 ti.

bell said...

syahdu nyer..