Friday, November 21, 2008

SEMERBAK '94 small reunion

sebelum aku citer mengenai tajuk di atas..baiklah aku kasik tau yg sebenarnyer td aku carik doc. minit mesyuarat yg aku save dlm thumbdrive dah ilang ok..smlm pc aku stuck tah pesal jammed..ari ni chk blk mmg dah ilang..yg lebih haru aku tak sempat save dlm pc..yg ada dlm laptop yg skrg tarak kat opis ada kat rmh kwn aku dia guna so lunch hour nak kena amek kat rmh dia..hopefully ada lah dlm hardisk tu klu tak haru ler aku terpaksa admit kat ahli majlis mesyuarat dgn dukacitanya dimaklumkan minit mesyuarat minggu lepas takde buat pertama kali dlm sejarah..blehhhh?? takpelah aku salah aku ngaku jo laa abih cito kan kan huhu..pujuk ati jer sebenarnyer ni owaa...

oklah aku nak citer entry tertunggak ni..sabtu lepas ada dua event aku attend..memula siangnya gi kenduri kwn kelas aku dulu Nazri yg akan berangkat ke Mekah 30/11 nih utk mengerjakan rukun Islam yg ke 5 menunaikan haji..Alhamdulillah..aku bersyukur sangat² dan tumpang gembira ada kwn yg seusiaku ini telah dijemput sebagai tetamu Allah..semoga kau mendapat haji yang mabrur Nazri..

ni lah nazri dan wife dia yg comei lote tu..org kelate ler katakan;-) aku tertinggal payung ngan cekak pink anak dara aku tu kat rmh dia ni..dah tuo ler tinggal brg manjang huhu..

malamnya plak aku ada reunion ngan kengkawan sek dulu..dulu form 2-5 aku sekolah kat SEMERBAK a.k.a Sek. Men. Seri Gombak ler..diadakan kat rmh Shida di Bdr. Baru Bangi..mmg happening...maklumlah 14 tahun dah tak jumpa..sekali jumpa tu dia..mmg ada yg terkejut berooks tgk keadaan memasing yg byk berubah..bak kata diorg aku ni sekecik² manusia tak sangka bleh jadi segebus ini terlebih mkn yis kot diorg ckp kekeke..diorg ni bkn kelas aku pong..aku yg memula pemalu utk menghadiri majlis tetiba berubah ke sikap azali dan menjadi yg paling kepohci sekali...anak sapaaa la aku ni..anak pak ali ler..pak ali pon mmg peramah..mengikut kata diorg..sapa tak kenal aku zaman sek. dulu ye lah akak terfemes ler deknon..sbb jadi prefect yg berambut maggi huhu...

berdiri dari kiri ain, aqish, khai, ct azlinda, lisa, shida (tuan rumah), ana (oohh rakan netballku), duduk dari kiri ellyn, azah, yati, linda, nadia, anizah

antara acara wajib..tgk album kawin..maklumlah masa kitorg kawin ramai yg tak tau dan tak sempat nak dtg..tp aku tak dpt bwk sbb dah simpan dlm kotak dah seal..kan aku nak pindah hehe..so nnt bila korang dtg rmh aku..aku tunjuklah dont worry..album aku pon dah jd cam shida..ada kulats sket nnt nak transfer tp tak tau bila :-D

ni gambar sebelum balik..ada sesuatu yg melucukan..bila aku dah keras posing..en zaim masih tak snap² gambo..udahnyer aku pon gelak ler nak kontrol haha..byk lagi gambo tp aku rasa baik gi tgk album flickr jer...malas nak upload msk sini hehe..

mlm tu kami pulang dgn hati yg epi dan perut yg penuh mana taknya mcm² bedal..aku bwk puding karamel..tuan rumah msk spagheti..khai msk kabonara, yati bwk cheese cake marveles..dan mcm² lg..terima kasih diucapkan pada shida a.k.a pen. ketua tingkatan 5Gemilang kerana invite kitorg..err..aku ni dulu kelas 5Cendikiawan kelas kann hikhik..

semoga kita bertemu lagi di waktu yg lain..mmg amat² berterima kasih dgn Facebook krn berjaya menjejak kasihkan kami semula...;-)

No comments: