Monday, November 3, 2008

haa kan dah kenaa

lain kali kalau nak ckp tu tgk kiri kanan tu..aku dah ler tgh tensi jgn kasik wa lagi tensi ok..sms punyer berlambak tak leh bukak..tau ler aku pakai hp cabuk jer..aku org miskin tak mampu nak beli hp ribu riban..bdk sek rendah pon malu nak pakai hp cam aku ni sbb diorg peduli haper..mak bapak kaya beli srg sebijik hp..kang mak bapak gak malu anak sapa lah yg takde hp lagi nih kan...aku ni keje gaji hamprakk tak mampu nak beli mcm korang pakai tu..org dok gelak lagi ada lah kan..takpelah janji aku tak susahkan mak bapak aku dulu..

apapun kita kena sedarlah kemampuan kita kan..klu tgk org yg tak mampu tu agak² lah nak berlawak pon tapis lah sket..sbb aku tak penah kondem org yg kurang berkemampuan ni sbb aku tau bebila pon Allah bleh tarik nikmat yg kita ada..so syukurlah dgn aper yg ada..

so balik nnt aku nak gi repair dulu hp cabuk bdk sek rendah malu nak pakai nih..thn dpn aku kenen² sapa yg patut beli hp baru..bleh tunjuk dlm blog gak nak share² pendapat..atau saja nak poyo tayang²....

7 comments:

pinkiss said...

weh, aku pun ada hp tajuk and siri yg sama cam ko nye ni.. so, peha kiri aku rasa sakit gak ni.

AQisH said...

tu laa..bkn nak pujuk lagi buat kita tensi lagi ada..

eita_tks said...

sabar ct sabar....relax sis....

wansu said...

sabaaa ler cttt....itu sumer duniawiiiii semata-mata....meninggai esok...tak bawak hp tuh masuk kubur..yg bwk..dosa sebab sakitkan ati org....haaa kpd sesiapa yg berkenaan tu..baik cepat mintak

Asz said...

aqish .. lek la ... pedulik le org nk kata apa ... kita ni ukur baju badan sendiri ... kalau hp ribu riban tapi lam poket takde duit buat hapa!!!

sok2 u ada rezeki, beli hp baru jgn lupa tayang kat sini eh ... kasik mata dorang juling air sket.

AQisH said...

maceh² kengkawanku..takpe takpe..i dah rileks dah ni..saja jer tulis sbb dah takde idea nak memblog..so saja2 carik pasal kekeke..kes dah selesaii..jgn risau..bila dh beli nnt aku akan tayang kat korang semua kikiki..

NanaMachoTau said...

tgk tu berapa ramai dah pujuk...

aku pun selalu perr kena kutuksss ngan ko...tp bak kata ko kite "sedarjat" tak la rasa sgt ape sgt, pusing2 sama je hehheeee..lagipun gurau je lebih kan kan kan

takpe2 len kali kalau ko rasa macam rendah diri, taraf takde ke ko ingat je ke kat Abg Harris kite, dia nyer hp byk tp sumer taraf2 Nokia 3310 je..

kata nyer takpe HP buruk janji tak belagak ngan org heheheheee...
PEDULI ape org nak kata ;)