Tuesday, November 4, 2008

hendak seribu daya

ya begitulah aku hari ini..wpun aku mengambil risiko keluar di tghari yg berkemungkinannya tidak mendapat parking yg senang..namun kugagahi jua utk menolong ibuku iaitu cik ton ke bank yg berkesudahannya amek jer duit kat atm mesin opis aku ni bleh..

kata org hendak seribu daya tak hendak seribu dalih..sbbkan aku nak sangat duit kutu tu lah aku berdaya usaha segala tolong cik ton..wahhh byk duit cik ton nampaknya..pinjam sket bleh..citt tak guna punya anak pantang tgk org berduit nak mengepau jer..ehh sori so far kan nak kasik tau ler, kan blog utk menayang..biar aku berterus terang semenjak aku keje tak penah pinjam duit cikton tauu..aku kasi lagi ada lah wah nak berlagak mcm ler byk bagi..ye lah bg mana yg mampu kdg² terlupa bagi ya ampunn..

dlm keta biasalah kalau tak pot pet bknlah cikton mana tak tumpahnyer kuah klu tak ke pinggan..so bila dia dah start aku tkg dengar jer lah..anak solehah ler katakan..haa amek ko..msk lif tekan sendiri..

aku nak buat kesimpulan lagi lah jgn marah eh noni..kesimpulannya gunakanlah duit sebaik mungkin..ye ye..aku tau krg musti ingat aku nak beli henpon..50% betol..tahniah..

aper lah aku ngaruts ni..

3 comments:

pinkiss said...

aku rasa ko tak jd beli henpon. sebab dlm hati ko ada peti ais LG kaler itam merah.

AQisH said...

hantuuu ko noniii..mcm tau² jer kekeke..

NaD said...

beli jangan tak beli. dan hukumnya harussss ditayang di dalam blog walao apa saja barang belianmu ittew.. oke!