Tuesday, December 30, 2008

ari ni bday anak bujangku yg ke 6 thn





9 comments:

Dee said...

happy birthday..cutenyer..brp tahun dh ni? semoga membesar sbg anak yg soleh ye..

alia said...

happy besday.....semoga dimurah rezeki dan dilimpahi rahmat..amin

NaD said...

happy birthday abam arash!

fun fliffy said...

salam maal hijrah...
andai diTAGGED oleh saya
silalah dtg blog kekeke

wansu said...

hepy bedayy arash! tunggu nak tengok aksi surprise dia nanti...cemana laa gaknyaaa

dakgilachoc a.k.a nani said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY ye Arash...sedap nama tu..mcm nama pelakon dah...:p

semoga Arash jadik anak yg soleh dan taat pada ibubapa...

AQisH said...

saya bg pihak anak bujangku arash ezzeriq ni mengucapkan ribuan terima kasih di atas semua ucapan yg diberikan oleh auntie2 yg kiut2 itewww :-D

zubye said...

hepi besday abang arash...
wah kemain hari tu bergayut sakan ngan ipan ye... si ipan yo yo an je cakap nya ngan abang ayash macam dah besor benor... siap silang2 lagi kaki dia dalam keta bercakap dalam tepon.. pastu gelak2besar... siap cakap.. takpelah... nanti ipan datang umah abg ayash bawak pwesent ye... sekarang dah malam ni...
haaa... dia dah beli pwesent tau... pasni takyahlah rebut2 ngan ipan lagiii :p
ok babai!!! hepi besday !! selamat darjah satu!!!

ita.itu said...

happy bday anak bujang ko ye..beso sudah ek