Wednesday, December 31, 2008

mlm thn baruku

pejam celik pejam celik dah penghujung 2008..beberapa jam je lagi dah msk 2009..tp sebelum tu rasanya msh blom terlambat nak ucapkan Selamat Tahun Baru Hijrah 1430..mmg cpt masa berlalu..apekah penghijrahan yg akan kita lakukan thn ini?? dan ape pula azam baru 2009??
sebut psl azam nih..hanya 1 perkara yg blom tercapai iaitu mendapat kembali berat bdn asal owaaa susahnyer tensi tauu huhu..

apapun antara yg dah tercapai..of cozlah dpt dok rmh baru nih..alhamdulillah sebelum 2008 melabuh tirai dpt jugak aku dok rmh sendiri yg dah 4 thn dibeli nih..(dh tak berapa nak baru kan) so skrg tgh melepak atas katil sambil2 tgk tv..(en.zaim takde..ada tugas yg perlu diselesaikan di luar huhu..)malangnya tak dpt tgk astro sbb bdk2 kat bwh tu tgh konker..klu depa psg kartun maka dgn itu kartun gak ler kat atas nih..so aku dok ler tgk tv yg byk semut ni hasil penggunaan antenna yg dibeli di pasaraya Giant...
rasa2 aku nak ada azam baru gak lah..emm..rasa2 mcm nak berazam nak menambah pelaburan dlm bank..dan lebih berjimat cermat..al maklumlah thn dpn org kata kita akan mengalami kegawatan..agak2 bleh tak aku laksanakan azam ni eh..almaklum aku terkenal gak ler ngan gelaran shopaholic wpun semua novel shopaholic hasil tulisan sophie kinsella telah hbs kubaca tp aku ala2 tak brp nak sedar lagi ngan sikapku ini..doa2lah aku berjaya gak mencapai azamku ini kan..amin.. (apapun aku dah tak pakai kredit kad lagi tau..1 hutang sudah langsai..bangganyer:-p)
pesanan buat rakan2 seperjuangan sopingku..jgnlah menggodaku soping sakan lg..dgn mengajak aku mengunjungi destinasi di dlm maupun di luar negara (spt bandung) utk melaksanakan hasrat perabihkan duit sendiri mahupun suami...sesungguhnya aku telah kembali ke pangkal jalann..aikkk korang tak percaya eh..sampai ati...hukkk:-p

17 comments:

mama mya said...

salam.. selamat tahun baru 2009.. semoga 2009 akan memberi seribu sinar wat aqish..

re = azam thn 2008 hiks dah lupa laa kakakaka

alia said...

salam tahun baru...semua baru mood baru,azam baru dll...

bell said...

ooo kuat shoping ye. smg azam tercapai.

en_me said...

ahaha, 1 hutang sudah langsai, sepoh hutang sudah mai nooo.. ehehe, salam tahun baru one uoolssss

che-mie said...

selamat tahun baru 2009

semoga lebih berjaya

TiNiE said...

standard la tu kak qish..soping tu mmg sumer org ada napsu tu..tapi tula kalau tak kontrol bahyer oooo..samat taun baru jugak...

maswani said...

selamat thn br 2009..
semoga tercapai segala azam di tahun 2008 lalu..
good luck..

dakgilachoc a.k.a nani said...

SELAMAT TAHUN BARU 2009 buat kak aqish sekeluarga....

razifembi said...

SELAMAT TAHUN BARU

n

SELAMAT MAAL HIJRAH juga ...

ita.itu said...

selamat tahun baru nok..azam dpt duk umah br tercapai ek...amin

Leenoh said...

Tahun 2008 telah berlalu bermakna umur kita semakin pendek tetapi umur kita yang telah dihapus kira itu semakin panjang.

Umur kita yang baki belum digunakan semakin pendek, ini ertinya kita semakin dekat dengan destinasi.

Apapun tiada masalah, asalkan beristiqamah pada jalan yang benar.

Wassalam.

NaD said...

kak ct, bulan 2 nak pi bandung lg. moh kita... hehehe. Happy New Year!

Alicia said...

hehe..azam cam sama gak le ngan i...okay sama le kita berazam..semoga tercapai k..good luck.

pinkiss said...

alaa.. u dah insaf soping ke? tak besh ar..anyway, i pun nak kurangkan apa yg lebih, and nak lebihkan apa yang kurang. amin..

Dee said...

baguslah..kita tahun ni pun nk berjimat-cermat..soping tu still on..kurengkan sket je..beli novel pun dh kureng gak nih..hihihi...

selamat tahun baru ye..

mama mya said...

masih bercuti ke? selamat bercuti..

moqblure said...

huhuh...lom ADA keja lg.. huhu..carikan 1..