Wednesday, December 17, 2008

idea di manakah kaww

dah dua ari ni aku tarak idea nak tulis aper ler huhu..cuma mlm td aku sempat gi pasar malam kat area rmh baru aku tu..pehh happening gakk..habis gak 20 hengget duit en.zaim dan haku share² beli makanan kikiki..

aku ni sebenarnyer dah berthn tak pegi pasar mlm tau..sbb rmh lama tu malas aku nak turun naik tangga maklum dok penthouse yg tarak lif :-p sekali dpt pegi smlm..rasa cam jakun @ teruja lah plak..rasa mcm nak amek jer gambo semlm tu..tp ala² malu lah pulok..lain kali jer lah aku tunjuk eh;-)

yg mintak aku tunjuk pic rmh baru tu..nnt² lah yer..rmh mmg dah siap kemas tp ujung minggu ni mmg aku kena modify balik ler..paham² je lah klu maid yg buat..susunannyer tak ler serapi yg kita buat sendiri pulak² brg² yg dlm kabinet tu..aku ni jenis mata semak jer klu tak susun ikut ketinggian dan kesamarataan..sbb tu kena wat sendiri kan..rmh aku lak ruang tamu tu kosong jer wehh..sofa ngan kabinet tv pon lom ado lagi..almaklum rmh lama dulu dok kuarters kerajaan so semua complete..rmh sendiri kalu semua kena beli sendiri huwaa..bajet pon ala² emm..pepaham jer lah kan..nntlah aku amek pic mana yg ada dulu ok..


9 comments:

pinkiss said...

datin, lain kali kalau pegi memana pun.. amik je pix. tak kira org nak kata kita poyo ke hape. janji, puas ati. setuju tak??

Framestone said...

rasanya bile nk upload gmbr rumah baru ek..rumah tue dah siap cat dan kemas ke belum ek

Dee said...

salam kenal...bila nk tunjuk gambar umah baru..

ita.itu said...

tak sabo siot aku nak ngk umah br ko..sure mengancam kan..

AQisH said...

pinkis - yela tin nnt i ikut nasihat u tu ;-)

framestone - dah kemas dah tp lom sempat hias lg lah..cat semua sudeh ler tu yg kopak tu huhu..

dee - salam kenal gak..alahai tungguu..

ita - ko jgn ler..rmh aku biasa jer la huhu..

alia said...

tak per..permulaan mmg gitu..lama-lama nanti vouge lar umah u

salam perkenalan

Framestone said...

sume dah wat dulu ek than baru masuk..ingtkan terus masuk je

Gee said...

err koreksyen.. rumah lama tapi baru pindah kan? kan? kan? ahaksss! tp kalau nak tau aqish punya renovate tak hingattttt... rumah datin la katakan :))

AQisH said...

alia - tima kasih krn sudi mendrop by kat blog kita ni eh ;-)

framestone - kena ler repair sana sini dulu..rmh lamo weh huhu

gee - err..kengkawan jgn percaya sgt ckp kak gee ni dia saja wat gimmick tu huhu :-p