Sunday, January 18, 2009

Lapan Tahun sudehhh...

hari ini 18 Januari 2009, genaplah usia perkahwinanku yg ke 8..sungguh cepat masa berlalu..aku pon mcm tak percaya jer..diam tak diam dah ada anak dua orang..aku bersyukur dgn segala yg ada kini..tekadku utk menjadi isteri dan ibu yg terbaik buat mereka..InsyaAllah..

ni lah gamba waktu kami diijab kabulkan...lapan tahun yg lalu..aku terkenanggg hukkk...:-p

ni plak waktu bersanding diadakan 3 hari selepas nikah..maknanya 21 Jan 2001. haaa gelak2 paham2lah pic dolu2..ala2 statik jer kan..

tu je lah gamba yg aku ada..yg lain byk tp tak scan lah pulok...tak laratlah byk wehh..

di saat2 melepak di gombak ini..aku terpk2 gak aperlah jenis hadiah anniversary yg bakal aku dpt thn ni kan..dgr citer mcm nak dpt tuttttt jerr hehe..takleh ckp lagi dh dpt nnt baru aku kasik tau yer..kotlah dptkan..klu tak redhaa jer lah kikiki..yoyoor jer..

apapun aku gembira dgn aper yg kami perolehi kini..semoga thn ini rezeki kami bertambah murah..dipermudahkan segala urusan dan diberikan kesihatan yg baik..aku berharap kami dpt mendidik anak2 dgn sebaik mungkin..hanya ilmu sahajalah harta yg paling berharga..semoga tercapai hendaknya segala cita-citanya..




23 comments:

shida said...

happy anniversary qish. semoga korg bahagia selamanya..aha, hadiah apa yg nanti nak bgtau tu? nak + family member ke? hehehehe...

NaD said...

tahniah.. kombinasi kak ct ngan en zaim mmg ngam tu yg kuor anak2 comey lotey tuh.. :D

Sha said...

happy anniversary kak qish... lapan tahun dah yer... semoga sentiasa bahagia dan diberkati Allah berpanjangan

azreen said...

Happy Anniversary aqish....smga dipanjangkan jodoh dan dimurahkan rezeki.....aminnn

dakgilachoc a.k.a nani said...

HAPPY ANNIVERSARY to kak AQISH dan En ZAIM yer...:)

pinkiss said...

hehee.. en zaim tu sebijik macam ben10. happy anniversary..

AQisH said...

kengkawan semua tima kasih atas ucapan yg diberi..terharu gitusss..;-) errr..shidaa pengumumannyer mungkin dlm 2-3 hari nnt.. tungguuuu hehehe..

DrSam said...

memang bahagia bila dapat mengekalkan ikatan tersebut dengan tali yang lebih kukuh.

semoga sentiasa gembira dan hubungan dengan tersayang sentiasa dirahmati dan diberkati Allah.

seperti pinang dibelah dua ye ;)

wansu said...

hepi anniversary yg ke-8..syukurr...

haaa..waa tauu...'tut' tu apa...trutttt...trutttt...haa kan..kan..kan....:))

semoga tercapai apa yg diimpikan...amin...

alladiin said...

alhamdulillah...tahniah u, wa tumpang gumbira..

AQisH said...

dr sam - yeke cam pinang? hehehe..

wansu - heppp syyyy :-p

aladin - tq for the wish..wa pon epi gak hehe..

Dee said...

hepi anniversary ye..wah..sonok nyer 8 tahun dah ye..semoga jodoh kalian berpanjangan hingga ke akhir hayat...amin..

en_me said...

macam pinang dibelah dua.. tahniahhhh

Framestone said...

wow kak aqish huhuhu.....

rja sehari gitewww

green apple said...

happy ann..:)

KhaLifah feDi said...

slmt annivesary ok cik aqish ok..hehe..ade tips ker utk kf haha...(gurau aje yer cik aqish..

etomyam said...

semiga berbahgia ke anak cucu...amiiin

mama mya said...

hepi anniversary qish.. semoga berbahagia selama2nye..

maswani said...

cik puan aqish..
hepi 8th anniversary..maintain ok..hehe..

AyKay said...

salam.

semoga rumah tangga terus aman dan bahagia serta anak2 menjadi insan2 soleh & solehah.

ita.itu said...

alahai lain muka ko nok..ko skrg lagi cun..happy anniversary ye

Diana-k said...

huwahhh..congratsss kak!!!!

AQisH said...

terima kasih tak terhingga kepada semua yg memberi ucapan dan mendoakan kebahagiaan perkahwinan saya iniiii..wahhhh ayatt hehe..