Monday, April 6, 2009

antara bulan yg dinanti..

yerrr..esok aku nak gi sini lah sementelah dh dpt jemputan tu kan..hehehe..ada sesapa lg yg pegi ke..klu ada jumpa di sanaaa di sanaaa di sanaaa...;-)



11 comments:

pinkiss said...

nak itottt..

Dee said...

mencik..sejak2 x jd sekehtari ni x dpt join benda2 ni..xmoh dh jd sekehtari..bohsan..hahaha..

cikpedot said...

ni yang aku nak nangis nih.. sebab bos kat sini jenis tak celeb8 secretary.. dari start aku masuk dulu, sampai le aku dah masuk admin..

suw said...

wahhhh bestnyer bestnyerrrr

EraNaZeErA.. said...

wah bestnya.... akak keja kat TNB yerk...??? tnB mana????

oMMy fiRuz said...

ni yg terjelesss nih..minggu draftwoman x de ke..kuikuikui

rasp said...

wah sis, enjoy urself tau...mmg superb show dia! nak itut leh? :D

4 Kay-E said...

bestnye ada jemputan... mesti menarik & sedap :)

Enjoy ur day!

AQisH said...

pinkiss - i tunggu u kat lobi td mana u pegi..

dee - hikhik..jgn ler jeles :-p

cikpedot - dah nangis ke blom..nnt aku load pic plak eh hehe..

suw - bleh ler..best lah jugak

era - xlah..tnb yg jemput akak..

firuz - err..soh ler bos ko create day tu ;-)

rasp - alaa napa x ckp awal² nak itot klu x bleh spare tyrekan hehe..

4kaye - i mkn sket jer lah td..ni dh rasa lapo la pulok huhu..

rillys said...

semoga terhibur...cewahhh

mamaadam said...

waaa update la lunch semalam tuuuuu dengan kak nita