Friday, April 3, 2009

award lagi

dapat award lagi kali ni drp tinie yg rajin betol menghapdate..every single thing dia blogkannya hehehe..rajin ko kan tinie;-) btw maceh bebanyak sbb suka blog akak nih..ahakss..

so kali ni giliran aku lak kasik kat org..emm..aku nak kasik kat

1) datin nonipinkiss dgn ucapan jgn ler majuk² tin oii..i lap u hehe..
2) cik dee kita yg mmg rajin jenguk kat sini..maceh dee ;-)
3) sis rasp yg i rasa u sungguh kiut dan sweet..bilalah bleh jumpa²kan :-D
4) nani bdk gila cekelat dgn ucapan jgn sedih² ye dikk..akak gi blog ko rasa cam nak mkn jer cekelat hehehe..

amek ye korang tempek kat blog uolss lak hehe..

p/s: nak bwk kwn² jln² naik sibikk..sapa nak itut hehe..

6 comments:

TiNiE said...

nak nak!!! tinie kira kawan ke tak??? hiks

AQisH said...

tinie - jommm..zassss..bila ko nk dtg sini :-D

rasp said...

eeee makacih laling bagi awards, i loike sgt! tapi i tak cute cuma 'chooomeelll bam bam' adalah :D

nak ittuuuutttt...nampak tak i angkat tangan nie :D

Dee said...

nak..nak...i angkat dua tgn sekali..dh amik award..thx aqish..

pinkiss said...

i nak sibik.

dakgilachoc a.k.a nani said...

mekasih akak...award dh msk lam kocek dah..hikhik...lalalalala..nak naik jugak sibik akak...baru leh happy..ekekeke...