Wednesday, March 17, 2010

cutii..cutiii sekolahhh..

ada sesapa yg cuti ke luar negara ke sempena cuti² sekolah seminggu ni..bestnye dpt bercuti jln² kannn..tapii aku x cuti pon ada je kat opis ni aaa..mabe jumaat ni nak mintak cuti ler sehari..anak² plak dah dipos ke rmh nenek mereka di gombak dr ari ahad lagi..jadinya akak berhoneymoonlah ngan cik abe berdua saja di rmh..

sabtu ni..aku ada reunion lagiiii..wahhh sgt aktif berreunion thn ini nampaknyaa..semua gara² FB la ni..utk tujuan baik xpe kan kan..kali ni dgn kengkawan masa aku sek. rendah..lama tuuu..ada yg puluh thn x jumpa kann..x sabar rasanye..pulak² td dah gi tempah souvenir utk doorgift kat CM..komen AJK mengatakan ia sgt mantop..suka sukaaa..;)

klu rajin aku hapdate la perkembangan reunion kitorg mggu depan eh..buat kat dewan sek. lama di satu daerah di Pahang..wahhh sangat nostalgia rasanye nnt..sgt tidak sabar huhu..

5 comments:

makdara terdiva said...

ko pakai baju ape qis???[tumpang sibuk] hahha

AQisH said...

dah sah² baju mak buyongg kannn..jgn lupa kaler tema - ijauu..

lily lotus said...

sabar2..enjoy the event nanti yer

DrSam said...

reunion selalunya bercambah dari FB. Dapat jumpa kawan-kawan lama memang seronok.

janesach said...

bila kitanya sekolah nak buat reunion ni Qish???? heheheh.. ko organise laa