Saturday, October 16, 2010

walaupun ia dah lama berakhir

Ya Allah Ya Tuhankuu..dekat 2 bln rupenyer x berhapdateee..bilalah mood rajinku akan kembali normal..apa2 pun..nak gak tempek pic ni..walaupunn raya sudah sebulan berakhir :-D


hehehe...pic ni ada dlm fesbuk jer...mcm ala2 x sempat jer ari tu nak menghapdate citer raya..rasanye mcm malaslah nak citer..tgk jer kat fb tu..sejak ada baby ni..dok gi kat website ibu2 jer la kan..klu x shopping online..carik info utk ebf baby (exclusive breastfeed)..haa yg tu mmg ada sesuatu yg akan kuceritakan di sini..insyaAllah ;-)

2 comments:

makdara TERdiva said...

wlcome back mommy aqish.. :)
sejak dpt adik, si stoberi tu nmpk dah besar ..hehe

lily lotus said...

sweet color combination :)