Wednesday, December 22, 2010

30 Days Quest : Day 22- What makes you different from everyone else?

alamakk ni lagi satu n3 syok sendiri klu ditulis pjg2...seriously aku x tau lah apa yg different sgt ttg diri ku ini..klu tgk fizikalnya..sama jer cam org lain..mabe org lain tu kurus slim melim tapi akak gebu gebus gebott..:-p

emm..kalau citer pasal dulu2 time sekolah tu ada lah kelainan sket..esp. tang nama aku lah..ye lah aku membesar zaman2 retro 80an..dulu2 mak ayah kasi nama kat anak2 masih lg klasik2kan..ala sapa2 sezaman ngan aku tau lah nama2 klasik yg camne..tidaklah mcm nama2 bdk2 skrg ni..harus glams2 to the max :p eh dulu mmg nama akak yg plg glams tau (haa kan dh kata n3 ni akan jadi SS (syok sendiri) ) yg menyebabkan cikgu2 dan kengkawan amat mudah mengingati nama akak ni sbb xde org pon kat sek. tu sama nama ngan aku..wahh bangga jap..tp itu kisah sek. rendah..

bila naik sek. men. dah form 4 baru ler ada srg bdk form 3..bdk baru ni nama dia lebih krg aku ler..cuma ejaan jer lain..rasa agak x brp suka di situ krn perasaan ketamakan nama sgt poyo ketika itu..seraya di dlm hati berkata2 alaa ni yg x best org dh sama nama ngan aku..kang musti org tnya dua kali bdk yg bernama tutt binti pak ali ke pak abu..alaa tu yg leceh tu x suka tauu..nampak x di sini sikap tamak nama sgt ketara..

lama kelamaan..semakin ramai baby2 comel yg lahir kat mesia ni..semakin ramai ler nama aku tu digunakan..hatta kengkawan sek. aku pon ada yg boh nama anak diorg sempena nama aku..wahh..rasa sgt bangga pula di situ..ada tu sbb claim penah berkapel ngan aku zaman2 sek. jadinya x dpt aku..boh nama anak pon jadilah..ehh..ini sedikit konpius..ada ke aku kapel ngan dia ehh..terpaksalah redho sbb terfofular dgn x sengaja di zaman sek. dolu2 :-p

No comments: