Thursday, December 2, 2010

bahasa apaaa iniii..

semlm waktu pagi tgh drive ke ofis tetiba munyiklah msg dlm henpon aku ni..gigihlah meraba² handbag yg diletakkan kat bwh kaki (jgn letak kat atas seat penumpang sebelah yer kengkawan sgt bahaya letaklah tpt yg sorok2 sket) kemudian bukak ler msg tu..pastuu kepala agak keblurann..errrr..sms yg berbunyikkk..









haa amek koo..bahasa apekah iniii..adoiiii..kok org salah no..no kat dpn tu mcm no indon jer kan..selalu jer org salah no htr sms laa..ari tu msg sayang² bahasa indon gakk..tapi yg ni..?? sapa bleh tlg translate????

4 comments:

pinkiss said...

maksud sms: suruh makan lemak ayam banyak².

Mommy Icha said...

huh! :)

Leenz Yusoff said...

hahaha! ko abaikan je lah.. :D

DearCats said...

gelak baca entri ni.. dok tunggu gak sapa leh translet.. mcm ckp sabah pun ada. perkataan 'kenak' tu.. cuba aqish tanya budak2 sabah/srwak..