Saturday, January 1, 2011

melangkah setapak lagii..

selamat tahun baru semuaaaa..diam x diam kita dh nak melangkah ke thn baru 2011..diam x diam gak..dah siap semua quest yg aku buat..yahoooo...habiss sudahh...legaaa ;)

so mcm mana 2010 yg lepas..bagi aku mcm2 yg berlaku pd thn lepas..di samping mendapat baby baru yg kini akan berusia 6 bln..kejap jer kann..kang tetiba dia dh nak sekolah..fuhhh..cepat betol...

kat sini aku nak share pengalaman yg baru saja kami lalui 2 hari lepas..kiranya acara penutup 2010 la kiranya..musti korang dah selalu dgr aku dok bercerita pasal EyesOfGrace yg diusahakan oleh adik aku ni kan..

baru2 ni kami berkesempatan menumpang tui adik aku ni yg dpt diinterbiu oleh TV9 utk rancangan terbaru mereka Saffiya yg akan ditayangkan pada 6 Feb 2011 nnt.. rancangan ala2 Nona tapi berkonsepkan urban muslimah gitu lahh...anak2ku dan aku2 skali enterprem dlm rancangan tu nnt..:p

ni antara model cilik yg diperlukan makdenya..walaupun dok berjaga2 mkn..pipi debotku tetap merah krn mabe dia allergy ubt cirit birit yg aku mkn ari tu..huhu..nak wat camno redho jelah..x tau lah diorg edit ke x nnt video dia yg nampak pipi merah menyala ni..

makde mereka in action..kunun2 sdg mengshoot baby kliennya dlm studioo ;-)

dua org model baby diperlukan..nasib baik ada baby boy anak rozie ni penyelamat keadaan..sbb aku dh gabra mabe debotku xleh nak perform dek kerana penyakit gatal2nya menyerang..teruss makdenya iklankan dlm fb mintak model tambahan huhu..tapi dek kerana rezeki ada gak maka dptlah debot masuk tv jugakkk hikhik..:p

meh tgk behind the scene meh...layann pic di bwh ini..;)

kunun2 berbincang dgn klien tentang pakej2 EOG ;)


yang ni lak utk shoot outdoor..mencabar wooo mauu shoot kat luar niii..tahap kesabaran pon perlu tinggi..

ni plak model2 utk outdoor..adelia, arash, erin & irfan..lompat2lah..

bergambar di akhir rancangan..x sempat nak amek ngan abg2 krew yg lain..satu pengalaman yg menyeronokkan bagi kami semua..x sabar lak nak nengok bila kuar tv nnt ;) utk gamba2 lain blehlah tgk sini yer..



p/s : mlm thn baru ni kami akan selebret bday anak bujangku bersama makcik pakciknya yg bday bulan 12 yg lps di rmh nenek di gombak..jimattt selebret sekaligus jerr ;-)

No comments: