Tuesday, December 21, 2010

wahhh tidak kusangkaa..

ingat x n3 30 days quest : day 17 yg kunun² idola aku skrg ni laa..dgn tidak disangka² ari ni aku dpt jumpa idola yg kedua tuuu...kak nanirostam lah sapa lagi...sukanyerrr..secara kebetulan je sebenarnye..aku ngan member sebelah ni nak mengulau eh nak kuar jap gi beli brg..(brg lah sgt kannn :p) turun² je tangga ternampak dua org yg mcm kukenal jer wpun dia x kenal aku x kisahlah..terus je aku meluru gi kat dia bertego sapa..nampak idola la katakan..tetiba kurang tahap malu tu :p diorg dtg ada interbiu di radio katanya..wahh hebatkan blogger² skrg..sdh diiktiraf dpt msk radio ngan tv lagi..kelesss gitu..;-)


sangattttttt santekk kan kak nani ni..mcm umur baya² aku jer muka nye itew ke aku yg nampak tuoo huhu :p dah beranak 7x tapii still menten lagi..aduhaii kak nani ape rahsia ;) yg x bleh tahan tahap ketinggian diorg ni laaa..fuhhh patutlah leh jadi model eh kakk..:-D (eh kenapakah perutku mcm mengandung jer tu..aissshhh..abaikan saja ok..salahkan kamera hp kut itewww hahaha..ok x klakar :p )


haaa kan betul kukatakan tadi..bergambar pulak dgn anak dara dia Hanis the pemes blogger ini..cuba lihat ketinggian mereka dgn kami berdua ini..aduhhh..sgt ler jauh beza nya ;-) aisshh tinggi²nyer mereka ini..makan ape ehhh :-p

ohh sgt epi rasanye diri ini..mau rasanye mengepam byk kuar susu ni kang eh ape kena mengena..yelah klu dh epi..production pon byk..ngehngeh..

eh suka² jer...quest utk ari ke 21 lom buat lg..aisshh..jap2 lagi la eh..ari ni buat² bizi sket..nak gi projek jap ni ;-)

6 comments:

pinkiss said...

eerrr.. korang tanak intebiu i ke..

Anonymous said...

bestnya dpt bergambar dgn depa :) rahsia tinggi ialah selalu bergayut setiap pagi dgn makan kacang panjang ye pn Aqish hehe..

AQisH said...

@pinkiss
err..tin meh ler i interbiu u :-D

AQisH said...

@rozzygee
fuyooo itu petua klu amalkan skrg leh jadi ker :p

NaniRostam said...

Salam. walah tak sangka jumpa jugak kiter kan....terima kasih sebab sudi tegur.....hug-hug

kalau tak tu cuma tegur kat blog jer kan....

AQisH said...

@NaniRostam
ye la kak..wpun saya malu sebenarnye memberanikan diri saja tadi tu ;)