Monday, December 20, 2010

30 Days Quest : Day 20- Someone you see yourself marrying/being with in the future.

laaaa..sgt x sesuaii tag ni utk den...dah sah2 den dh kawin ngan En. Zaim laaa...rupo parasnyo lebih kurang samo jo ngan header kek atas tu aaaaa (yg benar nak promot template :p)

klu x puas ati lagi haa meh ler tgk chenta ati den yg nk dkt 10 thn kami berkahwin ni ;)


gamba thn lps rasanye kat restoran berputar kl tower tu..biasalah den kena pose kat blakang nk kasi efek body x nampak laaa ape lagi kann..muahahaa..*gelak kejamm*

10 comments:

Cery said...

eh..muke seiras ek..mmg sah pasangan serasi bersama..eheh.enak dkt 10thn?share la rahsia kekal bersama..hehe

☆ lieya latif ☆ said...

alahai sweetnye...suke lieya tgk pic loving tu.....so romantik looo he he he.....

Mawar Merah said...

Manjanye dia dgn cik abg dia.. Syok tgk pasangan romantis. (^.^)

AQisH said...

@Cery
err..seiras ker hehe..x tau ler plak..emm..xde lah rahsia sgt..cuma kena saling memahami jer ;)

AQisH said...

@☆ lieya latif ☆
hikhik..permandangan yg jrg berlaku dpn public ;)

rozzygee said...

pandainyeee Aqish pilih template yg sewaktu dengan family Aqish hehe

pinkiss said...

en zaim jadi mangsa keadaan.

AQisH said...

@rozzygee
haha..baru pasan sis..tersama la pulok..

AQisH said...

@pinkiss
oitt..ape lak mangsa keadaannye..dia shukerr taww :p

Leenz Yusoff said...

hik hik.. betul la.. sama dgn design template ko.. noty! hehe. tahniah eyh ;)