Thursday, January 20, 2011

hadiah anniversary kah??

emm..nampak gayanyer lebih kepada self reward jer..almaklumlah klu dah tarikh anniversary tgh2 bln jgnlah berharap sgt dgn hadiah yg x kunjung tiba tuu..sdhnya ko carikan sahaja hadiah sendiri ehh..muahaha..

al kisahnyer smlm..ada org celcom wat promotion kat opis aku ni..promo dua ari la selasa & rabu..tp baru rabu smlm tergerak hati nak turun kat lobi tu nk tgk apa promonyer..itu pon bila ada srg kwn yg kasi tau..nk harapkan aku mmg slowww ok..ni pon org lain dh lama pakai..akak baru menterhegehkan diri nk beli..ape ke mendanyerrr ehh...

inilah mendanya tuu..Blackberry Curve 9300 3G...skrg kan celcom promo sampai 31 Mac kan..tapii promo yg diorg buat tu x sama tau ngan diorg offer kat staff opis aku ni..promo dia berbunyik gini..

monthly commitment =RM188 (rm150 calls, rm38 data internet unlimited) blackberry = free
diorg cuma amek upfront payment masa reg. = RM300 (rm30 rebate x 24mths) maknanya diorg byr rebate rm30 selama 12 bln..kiranya dpt blk rm360 laa..cuma nya kita ada kontrak 24 bln iaitu 2 thn..actually ada BB yg lain tp yg lain tu semua kena byr..yg ni jer free..haruslah akak amek yg free jer kan tgh2 bln ni :p x kisahlah janji bb gak huhu..

emm..pikir punya pikir..aku rembat je lah..sbbnya skrg ni pon mmg dpt elaun tepon pon..top up je la sket ngan data internet tu..lgpun aku recce2 pakej internet..celcom nye plg murah..hok yg aku pakai skrg ni..mahal gak lah...sekaligus aku telah menukarkan servis provider skali..langgan celcom plak tp masih kekalkan no yg sama..

x sabarlah pulok nak dpt BB ni..org tu kata mabe dpt b4 CNY ni..wahh..mulalah terpk nak pakaikan baju aper kat BB aku tu nnt :p haruslah yg bling2 pink kan..

adakahh yg iniii..ooohhh..i loikeeeeeeeee..feeling2 kimora lee simmons gitu..
ataukah yg iniii...emm...

what about tis one..tooo pink la pulokk..

haaa yg ni pon kiutkannn...tetiba ada watak hello kitty tu..sesuwaii ke ngan mak beranak tiga nii..


emm..korang ada tau lg x mana2 website yg dok jual bling case yg lawa2..haruslah diamond2 pink kann..klu tau habaq ler kat aku ehh..gamba2 ni semua aku amek kat jipaban..murah gak rm40..klu tgk kat kedai luar mcm lg mahal nk dkt 100 pon ado..ke aku yg x tau kat mana yg murah..

aisshh x sabar pulak rasanyer..cepatlah seminggu nk melaram hp baru ..nampak gayanye yg dok pakai skrg kita kasi kat org yg menghadiahkannya semula eh..en.zaim lah..amek la bang..i dh ada yg baruu nii..hahaha..sengal tauuu..org lain dah berzaman adoo..ko sokmoo lambat aqishh oiii..ape bleh buatt..huhu...

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah mcm best jek bunyi promo ni...lieya tak tau lak...kalo ade nak jugak heheheeheh....

cantik tol kalo dpt yg blink2 tukan...skrang ni housing henset bb ni mcm2 ade...mmg kelas2 gitu.....

rasp said...

akak takde BB pun huhuhu
lagik ketinggalan ketapi tau...
lawa bling2 tu...suka yg butterfly :)

Arissa Zoela said...

kak qis..rin pun dlm dilema..BB ke iphone?hehehe...tulong...

Unknown said...

macam best je... berbaloikah? haruskah aku pun join ko sekali... macam bestttt jek.. hehehe.. :p