Thursday, May 12, 2011

anak daraku sudah besar rupenyer..

walaweiiii..diam x diam sudah 7 thn usia anak daraku ini..sempena bday dia minggu lepas..makde beliau telah menghadiahkan sebuah photoshoot session (kikiki) utknyaaa..dia blom dpt lagi tgk hasil kerja makdenye lagi disebabkan mamy sgt x larat mau bukak lappy mlm² kerna adiknya sgt memerlukan perhatian mamy 100% di mlm hari..mengopek ler aper lagii..

besar dah anak mamy niiii...jgn notty² yer..jd anak yg baik buat mamy dan daddy..mmuuaahsss..sayangg kakak adek ni...betapa susahnyer nak panggil dia kakak sbb dah biasa lidah ni memanggilnya adek..tu laa sapa soh lambat kasik adek kat adek ni..eh..:-p

5 comments:

deAnza-wAnda said...

alaa... comelnyerr...

Mrs Hakim said...

PANDAI POSING DAH ANAK DARA NI YE KAK...

makdara TERdiva said...

sama lah dgn anak ai sirebina girl tu..tetap panggil dia adik sampaikan si adiknya pun kadang2 panggil kakaknya adik..haha! pening

lily lotus said...

boleh tahan jauh gak gap ngan adik dia ekk..hihi..jadi kakak yg baik yer :)

suw said...

asek free session je kak..heheheh..cantik gambonyer