Monday, September 24, 2012

UPDATED : Berkongsi Kegembiraan

tak sabar pulak rasanya nak kongsi cerita gembira ini..;) perkabaran yg dibawa oleh adik saya sendiri sebenarnyer..adik saya Zubye EOG  telah berjaya menambat hati pembaca blog beliau di luar negara sehingga beliau telah dijemput untuk turut serta dalam  International Photo Exhibition : All Children Cry and Laugh In The Same Language di Ukraine yg berlangsung dari 18 Sept hingga 1 Oktober 2012.

tahniah diucapkan dan kami seluruh ahli keluarga rasa bangga dgn pencapaian makde.. satu2nya rakyat Malaysia yang terpilih utk mempamerkan hasil seni di sana atas jemputan istimewa ini ;)

Antara yang terlibat dalam exhibition ini adalah fotografer dari negara Russia, Belarus, Kazakhstan, Malaysia, New Zealand, Ukraine and Azerbaijan.  Setiap peserta akan dianugerahkan "Memorable License of Participation" daripada pihak Galeri Yelisavetgrad.  

wahhh walaupun makde x dpt pegi sana tapi tetappp lahh gamba2 irfan telah glamer di persada dunia gituhhh..jom kita tgk gambar2 yg terpilih dlm pameran tu..


photo bertajuk "happy bath" - mamy pon suka pic ipan ni..

"Rambutan" - ni pic dkt n9 kan..
"Precious Smile" - mmg sgt2 precious..more than word can say ;)



amboiii mcm citer cinderella plak penyambut tetamu dia ni hehe..


wahhh..gambar irfann...comel..

di situlah tergantungnya hasil seni makde ;)

antara gambar yg dipamerkan

dgn terpilihnya makde utk menyertai pameran ini, moga2 menjadi batu loncatan buat makde utk lbh maju lagi dan lebih dikenali di pelusuk dunia..

kpd sesiapa yg teringin utk mengambil gambar family..usah ragu2 utk menggunakan khidmat adik saya ..lihatlah hasil karya beliau di EyesOfGrace ini dan pastinya anda akan berpuas hati ;)


UPDATE :

ini status terbaru drp FB wall adik saya ;) "Ini the exciting news yang saya janji untuk kongsi semalam :-) Saya baru selesai di temuramah oleh pihak Bernama tentang penglibatan saya dalam bidang fotografi, terutama sekali pencapaian saya di exhibition di Ukraine itu. InsyaAllah mereka akan memuatkan cerita saya ini di Bernama.com. I will keep you all updated bila saya dapat update seterusnya dari pihak Bernama ya. :-)"

2 comments:

Zuraimah Ismail said...

Salam. Saya salah seorang peminat Zubye. Tumpang bangga dengan kejayaan beliau... :)

AQisH said...

@CT
tqvm ct..teruskan menyokong beliau yer ;)