Tuesday, September 23, 2008

back to work

ari ni aku msk keje blk..jumaat tu mmg amek cuti..smlm EL tak sihat..perut ala² meragam sket huhu..aku rasa sbb minum air tuak kat kpg tu lah masa buka posa tu..alaa minum sket jer..tu pon saki baki en zaim jer aku dpt..tp perut jenis sensitip mmg camtu..
aku dah pakai handbag raya dah dtg opis..tu laa aku agak dah..konpem aku pakai awalnyer..dah pakai masa blk kpg ari tu lagi sbb thn ni tak blk so kena la pakai awal kan haha..nak menunjuk lah tu..
nak wat keje dulu..nnt² sambung lah..

0 comments: