Monday, September 22, 2008

budak majok

dua ekspresi wajah budak yg marah + majok kenapa blk kpg sekejap sgt..dia tak puas main..penat aku pujuk soh mandi masa nih..tunjuk perasaan tak mo blk sambil merempan2 adeh seksanya nak pujuk..yg plg aku tak tahan..somi aku ckp..perangai dia mcm aku laa..aikkk bila masa aku penah buat aksi camni plak..isshh..tak baik tuduh tauu..

masa ni baru2 nak nangis..

yg ni marah sbb aku amek gamba dia

td dia dah warning jgn mskkan pic dia ni dlm internet..nnt semua kwn mommy tgk..sorilah arash..mommy terpaksa gak letak..sbb biar arash tau perangai arash tu lawa sgt..penat nak layan tau tak..

2 comments:

zubye said...

wahhh.. canteknyaaa muka abang yerr... abg tak puas main ngan kambing2 kat sana kee... alaa.. cian dia.. takpe meh la main ngan ipan pulak.. tapi tangan dia belum betul baik lagi la..

NanaMachoTau said...

setuju sgt ngan cikgu zaim...hehehehe

biasala kak aqish, orang yang menilai kiter camne, pulak2 seben2 yg jenis pendiam ni sekali dia kasi statement...amikkkk!!!!

den pun kena gak ngan seben...dia kata den ni kuat bebel..mana ade??? tak bebel pun fitnah2...hehehehe

tapi setakat komplen macam tu ok lagi...jgn dia kata materialistik ke demanding ke byk songel ke lagi haru...setakat majuk bebel tu sengeh jeee hikhik