Monday, September 22, 2008

sendiri mau ingat

kitorg sampai rmh dlm kul 12.30mlm td..sampai2 jer kat rmh aku dikejutkan dgn pemandangan yg sungguh "menakjubkan" yaaa..sungguh takjub sampai gelap pemandanganku..memula aku heran gak pesal ler lampu2 kat tangga ni semua tak menyala nih..bila dah sampai tkt 3 tu diaaa..cuba korang tgk gambar di bawah..teka aper yg berlaku..




yaaa tepat sekali..rmh jiran sebelah udah terbakar bahana bermain mercun oleh anak2 dia lah kot..aku pon tak sempat interbiu ramai org..tp yg pasti anak jiran dpn rmh juga penyumbang kebakaran itu..adehh dah aku agak..satu hari mmg terbakar jugak rmh nih..dahh klu dok berdentum dentam main kat atas nih..haa amek ko nak sgt..eloklah aku nak pindah pon..lantak korang ler dok kat rmh berdinding hangus nih..maleh dah aku nak komen!

0 comments: