Saturday, September 20, 2008

hari cuti ku..

pagi ni aku bgn awal..start posa blk hehe..baru sudah packing brg (baju2 jer) satu beban dlm beg tu..baju2 yg aku kena alter balik dlm beg lain..malas plak nak amek gambo..ada 4 psg baju kurung yg aku tempah kat kpg kena bwk blk alter sbb kebesaran yg amat sgt..aku ckp soh buat baju kurung pesak gantung yg tailor salah dgr mabe masa tu tak korek tinger kot dia buat kurung biasa tu diaa besar giler..actually aku tempah 7 psg..yg 3 psg tu elok jer jahit ikut permintaanku itu..yg lg 4 ni..huhh..geram tol..takpe dia kata antar blk dia repair..tak jadi gak siap ko:-p
ni jer ler baju2 utk 3 hari kat sana..oklah tu kan
anak dara ku srg ni mmg suka nar posing..tgk ni sempat lagi dia buat pose menggoda tu haha..


yang ni laa laptop kesayanganku bila di rmh..laptop yg disponsor sepenuhnyer oleh en zaim..somiku itu ler huhu..kat rmh pakai maxis broadband tp line kat sini kan..kjp ok..tapi selalu hampeh..tensen tol bila dia dah buat perangai asyik dc jer..aku dok kat tkt 3..masa beli tu kata ok jer..ok aper..kdg2 jer ok..tp klu bwk blk kpg aku yg kat gombak tu..mmg best jarang sgt dc nye

jap gi kul 11 nak kuar gi amek anak bujang tu blk skool..janji ngan dia nak gi ptg rambut skali..rambut dah ngalahkan ppuan dah tu..k lah nnt kita sambung lagi..aku dah addicted ngan mende alah ni :-p

0 comments: