Saturday, September 20, 2008

@ LCCT fly to KB

adehhh tadi dh taip satu para..tah tekan aper..terus ilang tesen tol..aku kat airport nih..tgh tunggu flight kul 10mlm...anak2 aku dah tak sabar dok tanya bila nak naik plane..diorg ingat mcm naik bas kot..dtg2 jer terus naik..td masa chk in lagi ler..nasib baik bwk diorg nyer surat beranak klu tak haru kena blk semula tak leh daftar..tak ke naya..b4 this aku ada tanya org..dia kata tak pyh bwk surat beranak tu..fuhh nasib ler aku selalu ada plan B syabasss huhu..yg arash lak kelakor..tanya diorg nak bwk mana beg2 kita tu..mcm gabra jer dia..hahaha..
anak dara aku yg srg ni masa org tgh mkn tadi dia tak mo mkn..bila mommy dah melepak2 menaip jam tu lah mintak mkn..nak muffin lah nak spagheti lah mentang dok kat coffee bean nih..tp aku suka gak choc chip muffin diorg ni..eemm..yummy...klah nak suap diorg mkn plak..sampai kpg aku blog lagi lah..

No comments: