Sunday, September 21, 2008

last day

sekejapnyer masa berlalu..mlm ni kitorg blk ke KL semula..flight kul 8.40mlm..so kena gi airport dlm kul 6.30 kot..berbuka kat airport lagi ler nampak gayanyer..satu hari jer sempat buka kat kpg..anak2 aku bising dah kenapa blk sekejap sgt..terpaksalah pujuk raya haji nnt kita balik seminggu ok..

ari ni keje aku mengupload gambo dlm flickr..rasa mcm maleh ler nak mskkan dlm nih..korang gi tgk kat flickr aku ni eh...byk gak pic kat kpg..ada lagi yg nak upload jap gi lah..

mata mcm ngantuks lah pulok..nak gi mengorok lah kejap..

0 comments: