Sunday, September 21, 2008

moto kiut

sebelum aku bercerita pasal motor kiut nih..nak kasik tau korang yg aku tgh menaip dalam gelap nih..hubby aku dah tutup lampu bilik..mcm bengang jer haha..arash nih takmo tido kat bwh..nak gak tido sebelah aku nih lepas dok gentel2 siku aku dan pekena susu sebotol dia terlena..dia ni pelik sket sebelum tido mmg nak siku org lah..cium2 dulu..isshh mmg pelik..

kat bawah ni ada dua gambar moto kiut yg aku ckp tadi..yg kaler coklat nak ke gold tu anak dia yg darjah 4 tu punyer..yg lg satu wife dia punyer utk jemput anak blk sek..cool kan..aku pon teringin plak moto yg mcm menan ni lah..dulu aku hebat gak bwk moto..tp skrg mcm gayat sketlah..aku rasa kena prektis blk lah..biasalah practice make perfect org ckp;-) k lah..sebelum ada org ngamok baik aku offkan laptop nih..aku ni dah tahap kronik addicted jadi blogger plak nih..klah nite2..jumpa lagi esok..


0 comments: