Saturday, September 20, 2008

syoknyerrr

wahhh bestnyer kat kpg dah boleh bertenet tanpa gangguan dc sana sini lahhh..mujur abg ipar aku yg kena transfer sini guna streamyx..so bleh ler aku menumpang wifi free hehe..

nak citer kisah semlm dlm plane..kitorg naik2 jer..dah simpan brg kat atas tpt duduk tetiba ada satu bauuu yg menusuk ke dlm lobang idong nih..isshh bau aper ni aku tanya dlm hati..lama kelamaan bau tu makin kuat..udah serupa mcm telur tembelang..cisss ada org melepas rupernyer kuang asam sungguh lahh..tetiba dgr sora org kat belakang ckp.."sapa kentuk ni weh" dgn bahasa kelate yg pekat..adoiii aku ngan hubby aper lagi pecah2 perut kitorg gelak..aku konpem sgt2 org yg melepas tu berada di blakang seat kitorg..sungguh krg sopan! anak aku bising lah busuk sgt...kebetulan pramugari lalu..dia ckp mesti anda semua tau kan sapa..sendiri yg kentut..tak lama tu pramugara nyer dtg bwk spray..aaahhh..baru lah legaaaa...kpd yg telah melepas tu..satu pesanan..agak2lah weh..b4 naik tu gi lah toilet dulu tambah pelaboran..

masa dok dlm tu..b4 take off..anak2 sibuk tanya bila nak terbang..penat mulut aku explain..nak wat camne bdk2 mmg byk tanya..aku rasa sora diorg jer yg kedengaran kat situ lah..dah ler ckp kuat2..bila dah naik tinggi bising pulak tinger sakit..berdengung lah tu..aku soh diorg telan air liur klu nak release..yg si adik bising dia kata dah telan byk kali pesal sakit lagi ni..adehhh..

tak lama kemudian dtg ler krew2 yg membawa troli..anak aku aper lagi ader jer nak mengode..memula nak maggi..pramugara tu kata takut tak sempat..yelah flight ni kejap jer..aku pon pujuk ler arash ckp..maggi tak sempat msk..by the time dia sejuk kita dah landing huhu..dia yg sket kecewa ode pepsi jer lah setin..haiii diorg ni kan kat sini pon musti nak membeli laaa..aku pon takleh salahkan dia..mana tak tumpahnyer kuah klu tak ke pinggan haha..ikut mommy lah tu..

tepat jam 11.15 mlm kami slamat landing..lepas semua urusan baggage selesai..tunggu biras aku dtg jemput..sampai rmh lagi 10 min ke jam 12 mlm..ramai gak yg menanti kepulangan kami wahh terharu gitu..tp aku tak sempat nak beli apa2 buah tangan utk diorg..kuih2 raya yg aku ode semua tak siap lagi..huhu..aku cuma bg kain yg beli kat bandung tu jer kat Mek (ibu mertuaku) sori yer semua..ari nih auntie kuar..nnt auntie beli aper patut kat kedai tu yer;-)

dah 12.30 mlm hubby aku mintak nak mkn nasik..rupernyer mek dah msk gulai ayam, sambal tumis ikan bilik petai ngan sayur campur..aku yg mmg tak puas mkn waktu berbuka tadi..terpaksalah mkn lagi tak tahann uuuu godaan..huhu..

nak dkt kul 1 pagi gak ler baru tido..so ari nih bgn dgn hati gumbira lebih2 lagi aku bleh memblog kat sini..syokknyerrrrrrrrrrrr...

2 comments:

wansu said...

tuan empunya pungung yg ketuk busuk banga tuh mesti lam ati gelakk tak hengat..huhuu..lawak toii...a

AQisH said...

tu lerr..mmg tak senonoh tol lah org tu..bila demo nyer blog nak berisi ni cik wan oii..;)