Saturday, September 20, 2008

lepak-lepaks..

patutnyer aku gi terawih tadi..lps buka kena tunggu giliran lak nak mandi..maklum org ramai..abg ipar aku yg baru transfer dr sepang dok rmh mek aku ni sementara dia buat rmh nanti..anak dia jer dh 3 org..campur aku ngan somi aku..terpaksa lah tunggu sbb bilik air ada satu jer..

by the time aku sudah mandi dah 8.10mlm bleh..aku solat maghrib tah2 dah msk isyak..sbb kat kelate ni waktu solatnyer cpt sket..alahai..klu betol agak2 sah tak solat aku tadi ehh..aku tak dpt join terawih ngan mek..aku kuar bilik air tadi dia dah blah..pastu somi aku plak blah..naik motor..haa karang aku tunjuk motor cun yg abg ipar aku repair kasik kat bini dia satu..anak dia satu..anak dia tu baru darjah 4 bolehhh..

eh citer kenapa aku tak gi terawihh tak abis lagi..sbbnyer anak dara aku dah tido..pastu somi aku ckp..payah sket klu aku takde kang tetiba minah tu bangun dia tgk aku takde dia buat lagu opera yg high pitch lak kang..so utk menyelamatkan keadaan terpaksalah aku berkorban tak pi..wpun dlm hati aku nih teringin sgt..sbb dah lamo benar aku tak terawih weh..last pegi mggu lps kot..masa ada bukak posa kat opis aku tunggu sampai ke moreh itupun sbb keta aku rosak dpt ler aku join buka posa..klu tak haremmm..jap gi aku post gambar motor kiut tu eh..tunggguuu..

No comments: