Thursday, October 9, 2008

fenin lalat

ari ni ada sket mengalami sindrom fenin lalat sbb tak ckp tido mlm tadi..jgn pk bukan² tak ckp tido sbb kul 2.45am terjaga dr lena terasa sedikit panas kawasan sekitar bilik..ruper²nyer letrik kat rmh aku takde..nak kata blackout dh mmg black masa tu..ye lah lampu semua dah padam cuma kipas jer tak gerak..smlm tak psg ekon sbb cuaca tak panas sgt kan..aku terjaga sbb nak gi toilet..terpaksa lah tido bukak tingkap..kasik angin msk sket..baru lega..tp masalahnyer..bila dah terjaga tu susah lah pulok nak tido..puas dok pk aktiviti aper nak aku jlnkan..tgh baring² tak lama tu..dgr ada org nak bukak pintu..al maklum skrg ni tido pintu kunci takut bdk² tu msk tetiba naya lak huhu..en zaim mcm dah nak hangin jer sbb b4 that baru angkat si arash tu msk bilik dia..tah bila dia dtg msk tido kat kaki aku lak tu..tuptup bila bukak si kenit adik tu nak msk sbb dia kepanasan kot abis peloh badan..nak taknak hangkut gak lah dia naik atas katil..

yg aku msh terkebil² tak leh tido adeh hawat ler skrg dpt sindrom camtu eh..dulu senang jer klu terjaga nak tido blk letak jer kapla konpemm selamatt...last² aku dpt gak tido ntah kul brp ler agaknyer kot..mabe dkt² kul 4 pagi..pagi tadi aku bgn kul 6.20 dah ada letrik blk..syukur alhamdulillah..yg anak dara aku kul 7 lebih dh bangun tersengih² sbb dia atas katil aku lah..pastu start ler citer dia panaslah..takde kipas lah..baju dia basah peloh lah bla bla..klu bab bebel pepagi pon aktip..

2 comments:

MyHeart said...

hai kak....thanks for dropping my blog.... cite pasal blekot ni penah gak terjadi ...hehehe...tapi lucu kan ngan teletah anak² ni...hehehe


** change link nak? hehehe

pinkiss said...

kita serupa.. suka bebel. aku bebel kat anak2 buah aku tuh..kekkeee..