Tuesday, November 11, 2008

perubahan

semua org inginkan perubahan dlm hidup..yg jahat nak jadi baik..yg miskin nak jadi kaya..yang alpa tak mau jadi lupa dah..aku pon nak berubah jugak..cuma bagi aku, klu nak berubah ni biar dtg dari hati yg ikhlas dan tawadukk (wahh mcm ustazah lah pulok) tak bleh terlalu drastik..takut kita akan berubah blk drastik jugak..

so perubahan pertama aku nak buat..eemm..adalahh...rahsiaaa.. bkn aper..aku ni mmg selalu berazam..akan buat ni..takmo buat itu..akan lebih nii..akan kurangkan ituu..tp sampai skrg asyik separuh jalan jer...tapi tadi sbg permulaannya..aku dah lakukan menda yg patut aku lakukan lama dahhh..semoga aku akan tabah menghadapinya..cewaahh yoyoan jer..takpelah biarlah rahsia bak kata si ct nolija dulu tu..

sorilah klu korang tak paham aper yg aku ngarutkan ni..aku pon tak brp nak paham sebenarnyer..tp aku nak tulis gak supaya bengkak kat ati ni surut..

6 comments:

pinkiss said...

apa agak² perubahan tu eh? ish.. malas la nak pikir. anyway, semoga berjaya.

janesach said...

ini namanya nak berkongsi tapi kedekut!!! hahahahaha......

bell said...

xpe2 tahun 2008 da nak abes ble buat azam baru.. buang yg keruh amek yg jernih hehe

Asz said...

watever it is good luck ... moga berjaya, i pun slalu gak berazam tapi mmg susah nk buat ... ekekke ... lagi2 part azam nk diet ... hancus!!!

Ocha-Eki said...

ha'a..2008 da nak bes da..kne pk azam baru la plak..hehe

AQisH said...

noni - hehe..saja kasik gempak..

janesach - bkn kedekut tp takut ada hati yg terguris lagi huk²

bell - mcm penah dgr jer peribahasa dlm blog akak ler :-p

asz - tq for yr support..err..bab² diet ni selalu azam yg dicarry fwd tp tak penah berjaya huhu..

ocha-eki - haa kena advance pk azam baru..yoyoor lah kan..