Monday, December 8, 2008

teater sinbad 2-13 Dis 2008

ni gambar2 yg sempat aku amek masa gi tgk teater sinbad tu mggu lepas..memandangkan Istana Budaya tu dkt jer ngan ofis aku..maka dgn itu en. zaim dan anak2 dtg ke ofis..aku malas nak blk rmh dulu sbb takmo mengharungi jem tat kat jln raya..

sampai je kat ofis anak dara aku nih posing duluu...

bergambar dgn watak utama..kak engku sbg dewi bencana yg jahat tp lawak

b4 show start pose ler huhu..

adik pose manja...


masa show start..tak dibenarkan amek gambo..aku kena sound gak huhu..tp bila show dah abis aku sempat gak snap..nasib dpt gak..



para pelakon tgh standby utk sessi autograf

bdk kiut ni antara pelakon utamanya..baru 8 thn bdk ni..mmg kiuttt..

sempat gak amek pic sinbad & dewa bencana nih..tp tak larat dah nak beratur mintak autograf..

sekian dulu..nak sambung tgk citer drama tadi..ngeh ngeh ngeh;-)





1 comments:

pinkiss said...

i tak tgk pun watak sinbad tuh. i tah terpegun dengan kegojesan anak dara u la datin.. geramm!!