Monday, January 26, 2009

kecutian

alhamdulillah..setelah 8 jam perjalanan sampai jua ke kampung KB ini..menghilangkan kerisauan ibu mertuaku yg menunggu kami dari siang hingga mlm..tp bila kitorg sampai dlm kul 1 pagi tadi ramai yg dah tido..yg tinggal adik iparku srg jer yg menyambut kepulangan kami sekeluarga huhu..

kali nih kitorg chk in kat rmh noni yakni sebelah rmh mek krn bilik yg selalu kitorg dok tu ada org guna la pulok..x pe lah janji dah selamat sampai kan..

ada menda yg nak aku tunjukkan kat sini..nntlah dulu jap2 lagi..pasni nak gi Melor ada kenduri anak buah nak bertunang..alahai tak tau pon dia nak tunang klu tak boleh ler beli buah tangan aper patut....

dok bercuti ni bleh ler kuar kan bumper isu pasni hehe..tunggguuuu..;-)




5 comments:

BeaN MorENo said...

beshnye dapat balik kampung...hahaha

pinkiss said...

bila edisi yg tuuuttt tu nak publish datin ooii.. silver.. lalalaaa..

Zahari Ismail said...

benda paling indah dalam hidup...balik kampung.

naz ilyn said...

salam...

moga enjoy di kampung...

dakgilachoc a.k.a nani said...

owh balik KB yer...org KB rupanya suami kak aqish...kak aqish lak asal mana?