Monday, March 30, 2009

berita yg unsangkarable

korang penah x mengalami situasi camni..

bila kita nak kan sesuatu..kita cuba sedaya upaya dan meletakkan harapan yg sgt tinggi terhadap sesuatu itewww tapi masih tidak mendatangkan hasil..mmg kita hampakan..tetapiiii..bila korang rileks jerr..x mengharap sgt..tak letakkan harapan tetibaa..boooommmm..apa yg korang hajati menjadi kenyataan...

aper perasaan korang masa tu rasa²nyaa?? musti epi unsangkarable kan huhu..itulah yg berlaku kat aku skrg nih..apa beritanyer tungguuuuuuuu :-p


14 comments:

pinkiss said...

tak nak kawan u.. (sigh)

Dee said...

x sabar nk tau..

Ma_sUyinFiqah said...

nak tau..nak tau..share lah.

Mama Mya said...

huhuhu x sabor nie..

mama mya
http://www.quefamili.com

AQisH said...

pinkiss - eh² tin jgn camtu..i lap u laa :-p

dee - sabar dee sabar hehe..

TiNiE said...

amboi ni mesti biter menggumbirakan tak hengat donia nyer nih..tak sabo tak sabo nak tau..

suw said...

wahhh..ape yg unsangkarabel tu?

manje said...

unsangkarable... tu tak sangka ke??? :) salam kenal

dakgilachoc a.k.a nani said...

apakah itu? tak sabar nak tahu :)

wansu said...

KebaaaBooommMM!!!

Sha said...

wah... tak sabarnye nak dengar berita apakah itu kak qish :D

DrSam said...

unsangkarable yang menambah bahagia, itu rezeki tergolek namanya.

Alhamdulillah.

Maswani said...

apa ye?...naik gaji kot..huhu..

rasp said...

yuhuuuuu syioknya