Tuesday, March 24, 2009

menyingkap kenangan lalu

minggu ni aku rasa mcm minggu menyingkap kenangan lalu esp. zaman² sekolah..ada kwn aku soh aku uploadkan pic kitorg masa sek² dulu ler..dia dh upload beberapa keping..dan ari ni giliran aku lak mskkan dlm FB..nntlah bila² rajin aku mskkan dlm ni plak..

nak gi scan pon jauh kat tkt 14 tu..ni tgh tunggu kwn aku siapkan task yg aku soh siapkan haha..mmg bestlah menggamit memori ni..aku rasa zaman sekolah lah zaman plg best kan..korang lak camne?? klu tgk pic lama² ni mmg akan berdetik dlm hati..alahaii hawat dulu kurus cenggini ngan kulit pon kegelapan jer hahaha..

p/s : aku akan cuba menscan pic dr zaman sek drj 1 hingga blaja kat poly dulu..tungguuuuu :-D


9 comments:

rasp said...

ewah...kenangan mengusik jiwa nie :D

pinkiss said...

eheehe.. i tak brani uplod gmbr dolu². tak gojes langsung muka time tuh.

Dee said...

wah..aqish lehlah dee tgk gambar aqish masa jd student cikgu ashari tu ek..

cT a.k.a. fiRuz a.k.a. YoNg a.k.a. uMi said...

upload pic byk2..kompom gojes x hengant time tuh..huhuhu

eita_tks said...

gambar kenangan k.eita masa skolah n masa muda belia dulu dah tarak...sume dah ditelan banjir...huhuhu...sedih nyer...:(

4 Kay-E said...

ahaaa.. kalau gambar lama, mmg byk memori kan? Paling tak pun, mesti tergelak bila tengok gambar dulu2. heheee..

ENjoy!

cikpedot said...

kalo termasuk gamba aku, pilih le yang seksi2 sket.. (heh?) bila masa la kite dapat berdressing seksi.. asik kene pakai uniform je..

Mama Mya said...

memang rindu ngan kenangan lalu :)

mama mya
http://www.quefamili.com

rillys said...

u manage to gather pic dari primary school dulu...auwww i tak beranilah nak expose...comot gile muka...hik hikk