Friday, April 17, 2009

ada org nak tgk gambo masa sek ren. eh..

nahh amekkkk...korang tekalah mana satu aku..haaaa gelakkk gelakkkk..tampo kang :-p

ni masa darjah 1..bila aku upload pic ni dlm FB ari tu..abis semua org x sangka wajah masing² sedemikian rupaa hahahaha..

masa sek. ren. dulu aku sek. kat kampung Chef Wan..haa sapa tauuu..atas tu dh kasik clueee ;-) bila tgk blk pic dulu² aku pon x tau camne lah bleh terpemes kat skool eh..dh ler itam kurus kering pulok tu..yg bestnye anak aku ckp aku mcm ustazah jer dolu² adeehhh..

yg aku ingat gambar kelas mmg 2 kpg ni jer yg aku ada..yg lagi satu pic nih laa..

badan pengawas u..hukk..akak rasa mcm garang jer..tp pesal org tak takut..hampeh tol :-p yg lawak dlm pic ni..ada adik aku zubye tu tp aku sendiri memula x pasan sampai dia terpaksa tag diri sendiri..dia nak carik pon susah haha..tu ler lawak je tgk pic lama² ni kan..nostalgic gituuu;-)

so korang bila plak nak tunjuk pic zaman sek. ren.? aku cabar korang sapa beraniii?? ngehngehngehhh..

8 comments:

pinkiss said...

wuhuu.. aku org 1st!

eh, gmbr u yg time kecik conet darjah 1 tu yg duduk sebelah cikgu. i tau je.. betul tak?

oMMy fiRuz said...

uhuk uhuk..sedihnye..diriku tiade dlm ini citer..so, x leh nk kutuk :P

Dee said...

gambar masa sek ren byk dh ilanglah..hehehe..yg x tahan tu gambar last..gambar dr tepi tu..mmg style org dolu2..eh..aqish..org koyan eh?

rasp said...

hehehehe time skolah rendah best... hepi no worries gitu :)

azreen said...

tak kenal mana satu ko aqish....ramai sgt yg comeiii....heheheheh

cikpedot said...

uwaaaahhhh.. siap sipan gamba darjah 1. aku tak simpan pun..

4 Kay-E said...

Nostalgia tu... heheeee...
Kenangan lama... Bagus simpan ni :)

yginsaf.com said...

nostalgianyerrr kannns..